ANKARA/TEKHA
Burdur Şeker Fabrikası’nda üretimde kullanılan kireç taşından açığa çıkan karbonmonoksit gazı nedeniyle 7 işçi zehirlendi. Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Olay, saat 10.30 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikadaki üretim sürecinde kullanılan kireç taşından karbonmonoksit gazı yayıldı. Gazdan etkilenen 7 çalışan fenalaşınca, diğer işçiler durumu hemen yetkililere bildirdi.
İhbar üzerine fabrikaya sağlık, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan işçiler, ambulanslarla Burdur Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Hastaneye kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu aktarıldı. Öte yandan AFAD ekipleri, fabrikada gaz yoğunluğunu tespit edebilmek için ölçüm çalışması başlattı.
Yaşanan olayla ilgili soruşturma sürüyor.
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
36 kez okundu
2
2025 TR-YÖS/2 Sınav Giriş Belgeleri Erişime Açıldı
31 kez okundu
3
Bolu Dağı Tüneli’nin İstanbul Yönü 13-31 Ekim Arasında Gündüz Saatlerinde Kapatılacak
30 kez okundu
4
Bakan Bayraktar: “Türkiye’nin Doğal Gaz Arz Güvenliği En Temel Önceliğimiz”
30 kez okundu
5
Güvensiz Ürünlere Hızlı Kargo Kısıtlaması
29 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.