MANİSA / TEKHA
Kolon Kanseri Tedavisi Sürerken Çoklu Organ Yetmezliği Gelişti
Manisa’nın Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, kolon kanseri tedavisi devam ederken gelişen çoklu organ yetmezliği nedeniyle yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı. Durbay’ın durumu, Manisa Şehir Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Serkan Saka tarafından yapılan yazılı açıklamayla duyuruldu.
Açıklamada, Durbay’ın 1 Aralık Pazartesi günü kan tablosu ve beslenme durumundaki bozukluklar nedeniyle hastanenin Dahiliye Servisi’ne yatırıldığı belirtildi. Başhekim Saka, 2 Aralık Salı günü böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde bozulma tespit edilmesi üzerine tedavinin Yoğun Bakım Ünitesi’nde devam ettirilmesine karar verildiğini aktardı.
Durbay’ın çoklu organ yetmezliği tanısıyla yoğun bakımda ileri tıbbi yöntemlerle tedavi edildiğini belirten Saka, “Hastanın solunum durumu stabildir ve cihaz desteği gerektirmemektedir” ifadelerini kullandı.
Başhekim Saka, kritik süreçte gelişmelerin hastane tarafından kamuoyuyla paylaşılacağını bildirdi.
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Bakan Yumaklı, Sıfır Atık Forumu 2026 Kapsamında Yeni İş Birliklerinin Temellerini Attı
693 kez okundu
2
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
431 kez okundu
3
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Ve Adalet Bakanı Akın Gürlek’ten MHP Lideri Devlet Bahçeli’ye Ziyaret
313 kez okundu
4
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
273 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
248 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.